+370 698 03813

12 J. Jasinskio g.
Vilnius - 01112, Lietuva

©2019 Movement Vilnius

JĖGOS ANATOMIJA

Jėgos Anatomija, tai plačios apimties  (16 + valandų, dviejų savaitgalių) praktinis ir teorinis kursas skirtas gerą fizinį pasirengimą turintiems žmonėms, sporto profesionalams. Kurso metu į kūno jėgos kokybę žvelgiame iš įvairių perspektyvų, suteikiame įrankius ir metodus ugdyti įvairiapusiškai tvirtą ir traumoms atsparų kūną.

 

Ką reiškia žmogui būti iš tiesų stipriam? Kokio kūno, jo savybių ir įgūdžių reikia norint išlikti tvirtam įvairiuose gyvenimo scenarijuose?

 

Kviečiame ypatingam seminarui, kurio metu į jėgos savybę/įgūdį pažvelgsime iš kiek įmanoma daugiau perspektyvų.  

 

  • Kontrolės ir jėgos dermę visoje judesio amplitudėje „atrakinsime“ pasitelkdami gimnastinius žiedus. 

  • Taip pat, organiškos / nelinijinės jėgos užduočių metu kontrolės, koordinacijos ir kūno gebėjimo prisitaikyti ieškosime neįprastose situacijose, bei kuo įvairesnėse viso kūno pozicijose.

  • Sprogstamosios jėgos, greičio ir viso kūno koordinacijos savybes derinsime dirbdami su pirmą kartą Lietuvoje pristatomu „9 Speed Tool“ įrankiu. Taip pat, dėmesį sutelksime į didžiajai daliai sportų reikalingą „atletišką“ (optimalią) stovėseną, pagrindines pėdų pozicijas, susipažinsime su viso kūno kinetinę grandinę aktyvuojančia ir subalansuojančia rankų mostų sistema.

  • Suteiksime praktinius įrankius ir pagrindines metodikas viso kūno „korseto“ (raumenys, sąnariai, raiščiai) atsparumo traumoms lavinimui, bei supažindinsime su visų kūno sąnarių mobilizavimo ir parengimo neįprastoms situacijoms progresijomis.

 

Atverdami įvairius jėgos savybės aspektus keturių dienų seminare derinsime skirtingus, dažnai kontrastuojančius judesio scenarijus: dirbdami su žiedais ir organinės jėgos elementais, taip pat ir su kūno parengimo protokolu, judėsime lėtai, su didele judesio kontrole, tuo tarpu „9 Speed Tool“ praktikoje ieškosime sprogstamosios galios ir greičio savybių. Jėgos perspektyvas atversime kabojimo, ropojimo scenarijuose, tyrinėsime kaip galime efektyviau generuoti jėgą žingsniuodami, šuoliuodami, rankose turėdami įrankį. Atpažinsime kaip sukuriame reikalingą jėgą traukime, stūmime, statiško laikymo situacijoje, o taip pat metimo ir mojimo koordinacijose. Bendras šių praktikų vardiklis – jėga, arba, stiprus, atsparus ir intelektualus kūnas, gebantis veikti įvairiuose scenarijuose.  Šių keturių dienų metu įsitikinsime, jog „jėga“, kaip dažnai ji suprantama, išties nėra viena savybė vienoje situacijoje – tai daug apimanti ir gilaus savęs pažinimo reikalaujanti gebėjimų visuma.

1)          Gimnastiniai žiedai 0.1:

360 jėgos pozicijos – front & back lever, Ring Support, Active Hang, „Skin the cat“. Gimnastiniai prisitraukimai, „dips‘ai“, muscle – up progresijos.

2)         „Organinė“ / nelinijinė jėga 0.1:

Statinės situacijos horizontalioje plokštumoje – ipsi & contra lateral torso pozicijos, balansavimas, stūmimas, traukimas, tūpimas, bazinė ropojimo progresija.

 

3)         „9 SpeedTool“  0.1

Manipuliacija objektu: uždaros ir atviros kinetinės grandinės judesiai metimo, smūgiavimo, „botago“, „teniso raketės“ kirčio,  šuoliavimo ir žingsniavimo koordinacijose.

 

Koordinacijos 0.1

Metimo koordinacija, rankų mosto koordinacija pagrindinėse plokštumose, „atletinė“ laikysena ir pagrindinės stovėsenos pozicijos.

 

4)         „Korsetas“ – lankstūs kūno šarvai

Pagrindinių raumenų grupių, visų pagrindinių sąnarių amplitudės mobilizacija, reabilituojantys – mobilizuojantys – parengiamieji visos kinetinės grandinės judesiai, specifinės nelinijinės sąnarių apkrovos didesniam kūno tvarumui nepatogiose situacijose.