PRAKTINIAI JUDĖJIMO ĮGŪDŽIAI

Šių praktikų metu sutelkiamas dėmesys į pamatinių koordinacinių mechanizmų įvaldymą, o taip pat ieškoma naujų, dar neatrastų ir nepatirtų judėjimo būdų. Dirbama porose ar didesnėse grupėse, o užduotys primena tuos fizinius iššūkius, kuriuos mums dažnai pateikia pats gyvenimas – tai iššūkiai, kuriuos privalome priimti tuoj pat, net nebūdami „apšilę“ ir nebūtinai žinodami „kaip“ – judame improvizuodami. Šiose praktikose mes ugdome gebėjimą greitai mokytis, prisitaikyti, kūrybingai, smalsiai ir be traumų judėti net keisčiausiomis aplinkybėmis

JĖGOS PRAKTIKA:

„360° JĖGA“

Ugdydami jėgą pagrindinį dėmesį kreipiame į tokios įgyjamos jėgos pritaikomumą kuo įvairesnėms gyvenimo situacijoms, o įgyjamą kūno estetiką (išoriškai matomas raumenų formas) laikome jo funkcionalumo išraiška. Ypatingą dėmesį skiriame gebėjimui pakelti savo pačių kūno svorį kiek įmanoma įvairesniame kūno pozicijų ir amplitudžių spektre. Taip pat siekiame, kad atliekami judesiai nebūtų vien „linijiniai“ ir izoliuoti, bet jungtųsi į organiškų judesių sekas.
Pagrindiniai mūsų įrankiai ugdant jėgą – darbas su gimnastikos žiedais, koordinacijos ir jėgos reikalaujančios užduotys, kurioms pasitelkiame grindis, sienas, virves, lazdas, kamuoliukus, medines kaladėles ir kitus namų buityje sutinkamus įrankius. Mūsų vedamos jėgos treniruotės susideda iš „sulenktų rankų“, „ištiestų rankų“, „kojų“  ir „integruotų“ jėgos treniruočių.

MOBILUMO PRAKTIKA

Šių praktikų metu mes pasitelkiame efektyviausius iš įvairių disciplinų pasiskolintus metodus skirtus parengti kūną bet kokiai pasirinktai veiklai.  Mokome neapleisti, neatskirti ir neizoliuoti silpnesnių ar traumuotų/skausmingų kūno vietų, bet vėl įtraukti jas į vientisas judesio grandines.
Šios praktikos leidžia gydyti įsisenėjusias traumas, judesio disfunkcijas, koordinacinius sutrikimus. Jų pagalba ištempiami ir atpalaiduojami raumenys, padidinamos sąnarių judesio amplitudės, sausgyslių ir raiščių tamprumas, randasi koordinacijai reikalingos neurologinės jungtys. Taip pat, pasitelkus pamatuotas apkrovas („stresorius“), siekiama sustiprinti silpnesnes kūno / judesio grandis ir tokiu būdu ugdyti ne vien traumoms atsparesnį, bet ir visapusiškai stipresnį kūną

BALANSAVIMAS ANT RANKŲ

Balansavimo ant rankų praktikose judame nuo pačių kūno parengimo pagrindų iki įvairaus lygio stovėsenų ant rankų. Tai - subtili praktika, kurioje dalinamės mūsų susistemintomis žiniomis iš vedančių judesio pasaulyje mokytojų.   Kodėl mes tai darome?
Balansavimas ant rankų - viena geriausių praktikų, apjungianti kūno jėgą, lankstumą, mobilumą, balansą ir koordinaciją.
Taip pat, atveria naują judesio įvairovės pasaulį ir pakeičia perspektyvą - mūsų visas pasaulis apsiverčia aukštyn kojom!

JUDANČIOS ASANOS

Šių praktikų metu mes „grįžtame“ prie natūralių, organiškų judesių, atkartojančių žmogaus judesio erdvėje evoliuciją: nuo judesių, kuriuos žmogus atlieka gulėdamas ant grindų, ropodamas keturiomis iki tų, kurie jau yra tapę įprasti vaikštant ant dviejų kojų. Įvairiuose erdvės lygmenyse atliekami judesiai žvelgiant iš šono primena autentišką pirmykštį šokį, tam tikrus gyvūniškus judesius, galima matyti kovos menų elementų, o labiausiai jie primena tai, ką galima apibūdinti kaip erdvėje dinamiškai atliekamas jogos asanas. Šių praktikų metu atskiri judesiai ar judesio elementai sistemingai integruojami į didesnes judesio ar judesių sekų grandines. Šios praktikos ugdo koordinaciją, lankstumą, jėgą, susitelkimą.

ĮRANKIS „9 SPEED TOOL“

Viena iš pamatinių žmogiškojo judesio formų – įgūdis manipuliuoti daiktais. Tinkamai išugdytas judesys leidžia abstrakčius objektus paversti sau parankiais įrankiais. Be kitų praktikų gebėjimą judėti ugdome pasitelkdami darbą su „9 Speed Tool“ ir mokydamiesi šio įrankio įvaldymui reikalingų metimo, smūgiavimo, šuolio, įvairiakrypčio žingsniavimo ir kitų koordinacijų. Neurologiškai sudėtingomis kompleksiškomis sprogstamosios galios panaudojimo koombinacijomis, kurias atliekame įvairiaplanėse erdvės plokštumose, mes ugdome daugelio sporto disciplinų geidžiamą, bet labai sunkiai pasiekiamą jungtį tarp jėgos ir greičio kokybių. Mūsų praktikos su įrankiu taip pat ugdo visos sąnarių grandinės ir raiščių sistemos tarpusavio „komunikaciją“, viso kūno atsparumą ir elastingumą.

KLASIKINIS KŪNO PARENGIMAS

Visame pasaulyje 10 valandą ryto tūkstančiai šokėjų stovėdami prie baleto lazdos atlieka klasikinio baleto „trenažą“ ir tokiu būdu, vis tobulindami kūno linijas rengia savo kūną būsimai dienai. Beveik niekas tarp šokėjų neabejoja klasikinio kūno parengimo reikalingumu ir efektyvumu. Tuo pat metu vis labiau atpažįstama tendencija į šias parengimo praktikas įtraukti jogos ir kitų tradicinių disciplinų elementus. Taigi ir mes klasikinę baleto pamoką atliekame pasitelkdami klasikinės jogos asanų atlikimo principus (siekdami dėmesingo kvėpavimo, tvirtumo, bei atsipalaidavimo pusiausvyros, judesį atlikdami „be prievartos“ ir t. t.). Ši praktika, skirta įvairių šokio žanrų atlikėjams, o taip pat visiems, kurie siekia savo kūną sustiprinti  ir dailinti pasitelkiant klasikines estetines judesio formas.

KOORDINACIJOS

Savo praktikų visumą grindžiame abstrakčiomis pamatinėmis judėjimo formomis, kurias analizuojame ir mokomės tam, kad mūsų praktikuotojai įgautų įrankius ir įgūdžius lengviau „atrakinti“/perprasti bet kurios fizinės disciplinos technikas. Koordinacijos praktikų metu mes išmokstame visoje žmogaus judesių ir fizinių disciplinų įvairovėje įžvelgti ir taikyti pamatinius koordinacinius principus – ipsi lateral ir contra lateral koordinacijas, spiralės koordinaciją judesyje, bangos koordinaciją įvairiaplanėse erdvės plokštumose, 9 points body mapping system, pagrindines stovėsenos ir laikysenos formas, ir t.t.

Koordinacijos praktikų metu mokomės atpažinti kūno dalių ryšį erdvinėse plokštumose, jų judėjimo sinchronizaciją laike, o taip pat kreipiame dėmesį į gerokai subtilesnę „tarpraumeninę“ koordinaciją, kurios supratimas ir įvaldymas leidžia judėti efektyviau, visoje kinetinėje grandinėje išvengiant bereikalingų įtampų.

Koordinacijų mokymosi metu didelis dėmesys skiriamas pačiam mokymosi procesui – aptariami ir taikomi įvairūs mokymosi metodai, keliamas pagrindinis tikslas – statyti tvaresnį kūno-proto ryšį.

Įvaldyti koordinaciniai principai leidžia judėti laisviau, efektyviau, sukaupti ir kryptingai panaudoti kinetinėje grandinėje naujai atsirandančią jėgą ir energiją, net sudėtingose situacijose tausoti kūną.

PARTNERIAVIMAS, GRINDYS

Yra sakoma – su kokiu įrankiu dirbi, tokių savybių įgauni. Šių praktikų metu mes visų pirma dirbame su kitu žmogumi. Atlikdami improvizuojamus judesius kartu su kitais žmonėmis mes praktikuojame ir mokomės žmogiškosios partnerystės. Tuo pat metu per Kitą ir kitus naujai atrandame ir save. Tai šiuolaikinio šokio principais grįsta praktika, kurios metu be kontaktinės improvizacijos dar mokomės sklandžiai ir be skausmo judesio metu „naudoti“ grindis.

+370 698 03813

12 J. Jasinskio g.
Vilnius - 01112, Lietuva

©2019 Movement Vilnius